Connect with us

7 trucuri pentru a elimina GRĂSIMEA de pe ABDOMEN și a avea o talie subțire în doar 30 de zile

NUTRITIE SI DIETE

7 trucuri pentru a elimina GRĂSIMEA de pe ABDOMEN și a avea o talie subțire în doar 30 de zile

Fiecare femeie își dorește să aibă o talie de viespe și un abdomen plat. Spre deosebire de femeile cu siluetă clepsidră care au fost binecuvântate de la natură cu o conformație fizică în care talia este subțire și ușor de accentuat, celelalte femei trebuie să apeleze la câteva trucuri pentru a-și subția această zonă și a o pune în valoare.

Iată care sunt cele mai importante și ușor de făcut lucruri pentru a reuși să obții o talie subțire și un abdomen plat.

1. Elimina dulciurile și zahărul

Dulciurile și zahărul fac parte dintre alimentele care nu te lasă să slăbești, astfel că nu vei putea avea nici o talie subțire cât timp le consumi. Elimina dulciurile, băuturile carbogazoase și sucurile îndulcite din dieta ta și vei observa diferența.

2. Acordă atenție dietei tale

Consumul de alimente precum legume, fructe și cât mai multe cereale integrale te va ajuta să reduci numărul de grăsimi pe care le consumi pe parcursul zilei și care se depun în această zonă. Încearcă să optezi pentru mai multe mese pe zi cu mâncare mai puțină decât să alegi să mănânci rar, dar foarte mult.

3. Accentuează-ți talia folosindu-te de piese vestimentare

Zona taliei este cea mai îngustă zonă a corpului tău, astfel că, dacă o vei accentua, vei atrage atenția asupra siluetei tale și vei părea mai subțire și mai înaltă. Astfel, alege să porți haine care se evazează sub talie sau să adaugi o curea ținutelor tale. Pantalonii cu talie înaltă pot ajuta și ei la iluzia unei talii mai subțiri.

4. Fă mișcare și exerciții fizice

Orice fel de efort fizic va ajuta să ai un corp bine proporționat. Dacă vorbim despre exerciții speciale pentru subțierea taliei, ai putea încerca să ridici greutăți deasupra capului sau să te așezi în poziție de flotare și îți strângi pe rând picioarele sub tine pe rând. Fă câte 20 de repetări din fiecare exercițiu, apoi fă o pauză.

5. Bea cât mai multă apă

Nu doar că a-ți menține corpul hidratat este foarte important, însă dacă vei bea atâta apă cât este nevoie, vei face mai ușor diferența dintre sete și foame iar stomacul tău nu va fi niciodată gol, astfel că nu vei mânca niciodată mai mult decât corpul are cu adevărat nevoie.

6. Fă exerciții de tip cardio

Exercițiile precum alergatul sau mersul pe bicicletă pot ajuta și ele foarte mult la subțierea taliei, atunci când le faci constant. Alege să alergi, să înoți sau să mergi pe bicicletă cel puțin 30 de minute pe zi și vei vedea diferența.

7. Lucrează-ți zona pieptului și a umerilor

Dacă șoldurile tale sunt mai late, prin comparație, zona taliei va părea mai subțire, mai îngustă. Acest lucru se aplică și în cazul zonei de deasupra taliei. Dacă zona brațelor tale și umerii vor fi mai bine lucrați și mai dezvoltați(atenție, bine lucrați nu înseamnă supradimensionați sau exagerați), vei da iluzia de talie mai mică.

Continuați lectura
S-ar putea să-ți placă și...
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Sus